De obicei, livrăm în 72 de ore.

În magazinul nostru oferim următoarele tipuri de plăți

1. Utilizarea plății onlineitle PayPal

2. Prin plata în avans în contul nostru

Alior Bank

PL67249010570000991328662716

3. Prin intermediul plății la primirea așa-numitului descărcare

Te rog, sunați dacă expedierea este întârziată +48 58 572 64 54:

Datele pentru facturi:

Lumarko Piotr Pałasz

ul. Kochanowskiego 1/1

84-200 Wejherowo

NIP VAT UE PL5881162307


Lumarko Piotr Pałasz

Datele pentru corespondență și livrări:

ul. Gdańska 13e (Birouri și depozite)

84-200 Wejherowo


tel.+48 608 691 988

tel.+48 58 572 64 54

sklep@lumarko.eu

Citiţi mai multe detalii despre livrare


Timpul de livrare de bunuri depinde de metoda de livrare, noi indicăm doar timpul de livrare aproximativ pentru informare. În același timp, reamintim că despre timpul de executare a contractului, și anume despre timpul în care ne angajăm să livrăm bunurile comandate, te vom informa atunci când vei selecta bunurile și metoda de livrare, dar întotdeauna înainte de plasarea finală a comenzii (și anume, înainte ce conformi achiziția)

- Prețul pentru expedierea comenzii depinde de dimensiunea coletului și de greutatea acestuia. Coletele noastre sunt livrate de o companie de curierat GLS  & FanCourier 

- Fiecare client are posibilitatea de a urmări coletul său pe pagina firmei de curierat. Numărul coletului se află în mesajul de e-mail cu conformarea transmiterii coletului curierului.
- Nu există posibilitatea ridicării personale a bunurilor comandate.

Recepționarea coletelor


- Nu uita că clientul are obligația de a verifica dacă bunurile primite nu au fost deteriorate în timpul transportului. În cazul în care coletul este intact, semnează confirmarea de primire, deschide coletul și verifică starea mărfii în prezența curierului.
- Curierul este obligat să aștepte până când deschizi coletul, pentru ca, în caz de deteriorare, să scrie un proces-verbal al daunei. În cazul în care observi deteriorarea după plecarea curierului, contactează cât mai curând posibil firma de curierat pentru a se întocmi procesul-verbal al daunei.
- În cazul raportării deteriorării mărfii fără întocmirea procesului-verbal al daunei, reclamația poate fi respinsă. Indiferent dacă reușești să întocmești procesul-verbal menționat mai sus, te rugăm să ne contactezi imediat.
- Curierul livrează colete de luni până vineri, între orele 9:00 - 17:00, în funcție de locul tău de reședință. Ora de recepție este determinată în mod individual între curier și Client.
Magazinul www.lumarko.ro nu are niciun impact asupra orei de livrare a coletului către Client.
- În cazul coletului de mai puțin de 30 kg, curierul îl va livra la ușa apartamentului.  
În cazul coletelor mai grele, curierul le va livra la prima ușă a clădirii rezidențiale sau la poarta proprietății.
- Curierul nu este obligat să aducă coletul înăuntru, dar dacă i se cere acest lucru, de obicei ajută.
- Dacă alegi opțiunea de plată "numerar la livrare", te rugăm să pregătești suma calculată.
Nu uita! Îți sugerăm să verifici întotdeauna conținutul coletului în prezența curierului, chiar dacă nu are semne vizibile de deteriorare.