Garanție și service

Unele dintre produsele vândute în magazinul nostru au o garanție a producătorului. Dacă se găsește un defect în echipamentul acoperit de garanție, vă rugăm să contactați cel mai apropiat punct de service indicat în cartea de garanție sau pe site-urile producătorilor. Este un proces de reclamație foarte rapid, care vă permite să aduceți echipamentul la eficiență în cel mai scurt timp posibil.

ef „>Notă: păstrați dovada achiziției (chitanța sau factura) și ambalajul original până la sfârșitul perioadei de garanție - acestea constituie baza pentru raportarea reclamațiilor.

Reclamații

Înainte de a lua o colet, verificați întotdeauna că nu a fost deteriorat în timpul transportului. Dacă ambalajul prezintă deteriorări externe vizibile, vă sfătuim să refuzați livrarea pachetului și apoi să ne contactați prin telefon: +48 58 572 64 54.

După achitarea sumei de colectare și de primire a pachetului, este posibilă deschiderea pachetului în prezența curierului - în caz de nerespectare, curierul trebuie să întocmească un raport de discrepanțe sau posibile daune. Fiecare curier este obligat să aibă un protocol cu el / ea.

Dacă produsul achiziționat se dovedește a avea defecte de fabricație sau este incompatibil cu descrierea, urmați procedura de reclamație de mai jos:

    1. Trimiteți-ne produsul pe care doriți să-l publicați atașând o declarație scrisă conform formularului din partea de jos a regulamentului, în care descrieți motivele detaliate pentru reclamația produsului, forma compensației, precum și adresa de retur și numărul contului la care se va restitui (în funcție de decizia luată de magazin).
în termen de 14 zilevă vom informa prin e-mail sau telefonic cu privire la rezultatul procedurii de plângere.
  • Dacă reclamația este considerată pozitivă, în în termen de 7 zile de la data la care se ia decizia, vom compensa costurile suportate de dvs. prin: repararea produsului în curs de plângere, trimiterea unei noi copii a produsului sau rambursarea banilor.
  • Dacă plângerea este considerată nejustificată, vă vom oferi o justificare detaliată a deciziei luate șilass = "def">în termen de 14 zile vom trimite înapoi produsul promovat către noi.

Dacă aveți îndoieli, vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă de e-mail: sklep@lumarko.eu sau prin telefon: 58 572 64 54. Vă vom oferi sfaturi despre cum să efectuați rapid și ușor o plângere.

Dreptul de a se retrage din contract (returnarea produselor)

Aveți dreptul să vă retragețibea din acest contract în termen de 14 zile fără a da nici un motiv. Termenul limită de retragere a contractului expiră după 14 zile de la data la care ați intrat în posesia elementului sau în care o altă terță parte decât transportatorul și indicată de dvs. a intrat în posesia elementului.

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, trebuie să-l informezi pe Lumarko la Gdańska 13e 84-200 Wejherowo +48 58 572 64 54 sklep@lumarko.eu despre decizia de a vă retrage din contract printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă , prin fax sau e-mail). Puteți folosi formularul de retragere a modelului de mai jos, dar acest lucru nu este obligatoriu. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite o confirmare de primire a informațiilor despre retragerea din contract pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail).

Pentru a păstra acestermin să renunțe la contract, este suficient să trimiteți informații privind exercitarea dreptului dvs. de a vă retrage din contract înainte de termenul limită de retragere din contract.

Efectele retragerii din contract/ Span>

În cazul retragerii din acest contract, vă vom restitui toate plățile primite de la dvs., inclusiv costul livrării elementului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de difuzare aleasă de dvs., alta decât cea mai ieftină)modalitatea obișnuită de livrare oferită de noi), imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați despre decizia dvs. de a vă exercita dreptul de retragere din prezentul contract. Vom rambursa folosind aceleași metode de plată pe care le-ați utilizat în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod explicit altfel. în orice caz, nu veți plăti nicio taxă în legătură cu această întoarcere. Putem retine returnarea plății până când veți primi articolul sau până când veți oferi o dovadă a returnării sale, în funcție de evenimentul care apare mai întâi.

Termenul este îndeplinit,dacă trimiteți articolul înapoi înainte de termenul limită de 14 zile. Va trebui să suporți costul direct al returnării articolelor. Sunteți responsabili numai de reducerea valorii lucrurilor care rezultă din utilizarea ei într-un mod diferit decât era necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea lucrurilor.

priar cumpărătorul nu are dreptul să se retragă din contract în legătură cu contractele:

1) pentru prestarea serviciilor, în cazul în care Vânzătorul a furnizat integral serviciul cu acordul expres al Cumpărătorului, care a fost informat înainte de începerea prestării că, după îndeplinirea prestării de către întreprinzător, își va pierde dreptul de a se retrage din contract;

2) în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile pieței financiare, asupra cărora vânzătorul nu are control și ktcare pot apărea înainte de termenul limită de retragere din contract;

3) în care obiectul serviciului este un obiect care nu este prefabricat, fabricat conform specificațiilor cumpărătorului, care servesc la satisfacerea nevoilor sale individuale;

4) în care obiectul serviciului este un obiect supus deteriorării rapide sau având o durată scurtă de conservare;

5) în care obiectul serviciului este un obiect livrat într-un ambalaj etanș, care după deschiderea ambalajului nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;

6) în care obiectul serviciului sunt lucruri care după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte lucruri;

7) în care obiectul serviciului este băuturile alcoolice ale căror prețuri au fost convenite la încheierea contractului de vânzare și care pot fi livrate numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra căreia vânzătorul nu are control;

f „>8) în care Cumpărătorul a cerut în mod explicit vânzătorului să vină la el pentru reparații sau întreținere urgente; în cazul în care Vânzătorul furnizează alte servicii decât cele ale căror performanță a cerut cumpărătorul sau care furnizează alte bunuri decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparației sau întreținerii, dreptul de retragere din contract va fi conferit Cumpărătorului în renela servicii sau lucruri suplimentare;/ P>

9) în care obiectul serviciului este înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice furnizate într-un ambalaj sigilat, în cazul în care ambalajul a fost deschis după livrare;

10) pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;

11) încheiate prin licitație publică;

12) pentru prestarea de servicii de cazare, altele decât pentru scopuri rezidențiale, transportul de mărfuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, sport sau evenimente culturale, în cazul în care contractul indică ziua sau perioada prestării serviciului;

13) pentru livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport corporal, în cazul în care performanța a început cu acordul expres al cumpărătorului înainte de termenul limită de retragere și după ce a fost informat de vânzător despre pierderea dreptului de retragere din contract.

„>Dreptul de a se retrage din contractul de vânzare, indicat în acest articol 8 din Regulament, nu se aplică ordinelor făcute de entitățile care desfășoară activități comerciale în cadrul și în scopul acestei activități. În ceea ce privește aceste entități, părțile aplică legea aplicabilă, în special Codul civil. „>FORMULAR DE MODEL DE RETRAGERE A ACORDULUI

(acest formular aparținePuteți completa și returna numai dacă doriți să vă retrageți din contract)

- Lumarko Adresă Gdańska 13e 84-200 Wejherowo +48 58 572 64 54 sklep@lumarko.eu

(*) Informeaza / informeaza (*) cu privire la retragerea din contractul de vanzare a urmatoarelor articole (*) contract pentru furnizarea urmatoarelor articole (*) contract pentru o lucrare care implica urmatoarele articole (*) / pentru furnizarea urmatorului serviciu (*)

f „>- Data încheierii contractului (*) / primire (*)

- Numele și prenumele consumatorului (consumatorilor)

- adresa (adresele) consumatorilor;

- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai dacă formularul este trimis în versiune pe suport de hârtie)

- Data

(*) Se șterge locul în care nu se aplică.